Monday 13 October 2014

almost 1 year xD

遇见你之前,那是座孤岛, 
现在是个幸福小岛 <3


有人爱, 有人疼, 我是幸福的女生! 
遇见你是我最幸运、幸福的事

Monday= Dating <3
because of you, Monday no longer blues.

感恩身边的朋友对我的不离不弃,对我的关心爱护~ 爱你们哟~


感谢大哥 把我当妹妹~ xD 对我十分照顾




感谢我college 同学对我极度忍耐、帮助,你们 我缺一不可 xD 全部都是我的~~~ XDDDDD

Miss my friend who stay in Malacca. 

chou peng who kiam pa all the time but always the one who willing to help when gets into trouble.

我多年老友,无论多久没见面,感情有增无减,见面时依然像群疯子

HAHAHAHAHHAHAHA Write in two different languages :p because someone here don't read chinese xD 


No comments:

Post a Comment